6e - Informatyka
Materiał nr 1
Ćwiczenia z informatyki 1Grupa 1
Lekcja 31.03
Tworzymy gry komputerowe w języku Scratch - tworzymy grę dla dwóch graczy.Zadanie 1
Lekcja 7.04
Programujemy w Logomocji - piszemy polecenia.Lekcja
Lekcja 21.04
Programujemy w Logomocji - stosujemy powtarzanie poleceń.Lekcja
Lekcja 28.04
Programujemy w Logomocji - definiujemy procedury.Lekcja
Lekcja 5.05, 12.05, 19.05
Programujemy w Logomocji - zadania.Lekcja
Zadanie 1
Zadanie 2
Lekcja 26.05
Programujemy w języku Scratch – tworzymy program i stosujemy współrzędne sceny.Lekcja
Lekcja 2.06
Programujemy w języku Scratch - stosujemy powtarzanie poleceń.Lekcja
Lekcja 9.06
Programujemy w języku Scratch - zmieniamy postać duszka i wygląd sceny.Lekcja
Lekcja 23.06
Programujemy w języku Scratch - zadania.Grupa 2
Lekcja 25.03
Tworzymy gry komputerowe w języku Scratch - tworzymy grę dla dwóch graczy.Lekcja 1.04
Tworzymy gry komputerowe w języku Scratch - zadania.Zadanie 1
Lekcja 8.04
Programujemy w Logomocji - piszemy polecenia.Lekcja
Lekcja 15.04
Programujemy w Logomocji - stosujemy powtarzanie poleceń.Lekcja
Lekcja 22.04
Programujemy w Logomocji - definiujemy procedury.Lekcja
Lekcja 29.04
Programujemy w Logomocji - zadania.Zadania
Lekcja 6.05, 13.05, 20.05
Programujemy w Logomocji - zadania.Lekcja
Zadanie 1
Zadanie 2
Lekcja 27.05
Programujemy w języku Scratch – tworzymy program i stosujemy współrzędne sceny.Lekcja
Lekcja 3.06
Programujemy w języku Scratch - stosujemy powtarzanie poleceń.Lekcja
Lekcja 10.06
Programujemy w języku Scratch - zmieniamy postać duszka i wygląd sceny.Lekcja