6e - Informatyka

Materiał nr 1

Ćwiczenia z informatyki 1

Grupa 1

Lekcja 31.03
Tworzymy gry komputerowe w języku Scratch - tworzymy grę dla dwóch graczy.
Zadanie 1
Lekcja 7.04
Programujemy w Logomocji - piszemy polecenia.
Lekcja
Lekcja 21.04
Programujemy w Logomocji - stosujemy powtarzanie poleceń.
Lekcja
Lekcja 28.04
Programujemy w Logomocji - definiujemy procedury.
Lekcja
Lekcja 5.05, 12.05, 19.05
Programujemy w Logomocji - zadania.
Lekcja
Zadanie 1
Zadanie 2
Lekcja 26.05
Programujemy w języku Scratch – tworzymy program i stosujemy współrzędne sceny.
Lekcja
Lekcja 2.06
Programujemy w języku Scratch - stosujemy powtarzanie poleceń.
Lekcja
Lekcja 9.06
Programujemy w języku Scratch - zmieniamy postać duszka i wygląd sceny.
Lekcja
Lekcja 23.06
Programujemy w języku Scratch - zadania.

Grupa 2

Lekcja 25.03
Tworzymy gry komputerowe w języku Scratch - tworzymy grę dla dwóch graczy.
Lekcja 1.04
Tworzymy gry komputerowe w języku Scratch - zadania.
Zadanie 1
Lekcja 8.04
Programujemy w Logomocji - piszemy polecenia.
Lekcja
Lekcja 15.04
Programujemy w Logomocji - stosujemy powtarzanie poleceń.
Lekcja
Lekcja 22.04
Programujemy w Logomocji - definiujemy procedury.
Lekcja
Lekcja 29.04
Programujemy w Logomocji - zadania.
Zadania
Lekcja 6.05, 13.05, 20.05
Programujemy w Logomocji - zadania.
Lekcja
Zadanie 1
Zadanie 2
Lekcja 27.05
Programujemy w języku Scratch – tworzymy program i stosujemy współrzędne sceny.
Lekcja
Lekcja 3.06
Programujemy w języku Scratch - stosujemy powtarzanie poleceń.
Lekcja
Lekcja 10.06
Programujemy w języku Scratch - zmieniamy postać duszka i wygląd sceny.
Lekcja
Lekcja 24.06
Programujemy w języku Scratch - zadania.