6a - Informatyka
Materiał nr 1
Ćwiczenia z informatyki 1Grupa 1
Lekcja 27.03
Tworzymy gry komputerowe w języku Scratch - tworzymy grę dla dwóch graczy.Lekcja 3.04
Tworzymy gry komputerowe w języku Scratch - zadania.Zadanie 1
Lekcja 17.04
Programujemy w Logomocji - piszemy polecenia.Lekcja
Lekcja 24.04
Programujemy w Logomocji - stosujemy powtarzanie poleceń.Lekcja
Lekcja 8.05
Programujemy w Logomocji - definiujemy procedury.Lekcja
Lekcja 15.05, 22.05, 29.05
Programujemy w Logomocji - zadania.Lekcja
Zadanie 1
Zadanie 2
Lekcja 5.06
Programujemy w języku Scratch - stosujemy powtarzanie poleceń.Lekcja
Lekcja 19.06
Programujemy w języku Scratch - zmieniamy postać duszka i wygląd sceny.Lekcja
Grupa 2
Lekcja 31.03
Tworzymy gry komputerowe w języku Scratch - tworzymy grę dla dwóch graczy.Zadanie 1
Lekcja 7.04
Programujemy w Logomocji - piszemy polecenia.Lekcja
Lekcja 21.04
Programujemy w Logomocji - stosujemy powtarzanie poleceń.Lekcja
Lekcja 28.04
Programujemy w Logomocji - definiujemy procedury.Lekcja
Lekcja 5.05, 12.05, 19.05
Programujemy w Logomocji - zadania.Lekcja
Zadanie 1
Zadanie 2
Lekcja 26.05
Programujemy w języku Scratch – tworzymy program i stosujemy współrzędne sceny.Lekcja
Lekcja 2.06
Programujemy w języku Scratch - stosujemy powtarzanie poleceń.Lekcja
Lekcja 9.06
Programujemy w języku Scratch - zmieniamy postać duszka i wygląd sceny.Lekcja